sorry!

hejsan tjejor!
förlåt för en dålig uppradering men har känt
att man pallar faktiskt inte hela tiden.
men nu är jag pigg så nu kan jag skriva lite gran.
idag har jag varit i skolan det har faktiskt varit en rolig dag.
har typ haft NTA hela dagen utan en lektion då hade
vi tråkig FRANSKA. sen efter skolan så gick jag hem först
gick jag med emma och följde med henne sen så gick jag
in på konsum för jag hade "glömt" stänga jackan.
efter det gick jag till biblioteket för att kolla lite bdb , facbook.
sen gick jag hem i stormvädret. när jag kom hem så tog jag två
mackor med ost på... va så jävla hungrig.
mer har jag faktiskt inte att säga men ni får hare så bra
puss puss!


här kommer iallafall en bild också:


Kommentarer
Postat av: matilda

men vadå hejsan tjejor , tänk om det är killar som också läser :p kram

2010-11-29 @ 18:21:30
URL: http://denbastamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0