Matilda hjälper Rebecca !

hejhej ;)
nu är det Matilda som skriver åt Rebecca eftersom jag tycker att hon inte har bloggat på ett tag . tycker jag !
hon är sjuk med feber och förkyld ... stackare krya Rebecca !
och jag Matilda har fått ögoninflammation .. i vänstra ögat
jävla skit !
ingen av oss tycker det är kul att va hemma .!

tycker nån annan att det är kul att va hemma ?

rebecca kör sänka skepp med sin mamma och när dom är klara ska hon ringa mig :)
JIPPI
jag iallafall sitter här vid datorn och dricker varm O´BOY !
mums !
HOPPAS LILLA REBECCA FRISKAR TILL SIG !:)
HARE BÄST !
peace



:


Peace,Fot,Rebecca,Ros! ;)

Kommentarer
Postat av: Liivvan!<33

Ska du inte skriva några mer inlägg eller???://<33<3

2010-11-20 @ 22:08:26
URL: http://trocadero.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0