Matilda

hejhej
har precis kommit hem från matilda.
ja just nu så sitter jag lite vid datorn..
har ätit spaggeti och köttfärsås.. gott gott!
har precis pratat lite med cwenga på fb och matilda:D
sitter också och tjockar i mig lite godis..
Lite tjockis!
har precis kommit hem från matilda...
ska berätta om vad jag och matilda gjorde lite gran

MATILDA:
ja det vi gjorde va att vi gick från bussen och pratade lite
och jag halkade som vanligt som en klant
HAHA!
när vi kom hem så åt vi managryn gröt det va riktigt gott det
som matilda hade gjort.
kollade lite på tv ja och åt lite.. hihi
sen så gick vi upp på hennes rum och satt lite vid datorn som vanligt
pratade med olika personer på skype och sånt:)
jaa och sen så fick matilda för sig att hon skulle sminka mig:p
det va lite överdrivet en vad jag brukar ha i skolan men det är skit samma.
vi tog lite kort för att vi skulle lägga ut på oss två.
och sen så gick vi ut och tog kort.. några härliga bilder.
jaa det är väl det jag har gjort idag en riktig kul dag:)

PUUUUUS / R E B E C C A

Bjuder på en bild på mig:



Bjuder på en bild på matilda:

Gulliga unge (L)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Becca =)



SV: tack för jättefina kommentarer =) blir så glad...

jag har en massa beställningar och får så många som frågar så tyvärr ritar jag inte av gratis i nuläget...

Hoppas du haft en bra start på veckan!

Kraaam=)

2011-02-15 @ 23:45:02
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0