ALEXANDRA!

hejsan!
förlåt för att jag inte bloggade igår för att Alexandra hade inget internet:/
för att hon måste ha någonting inkoplat i en annans dator men
idag funkade det för då om hennes mamma hem så så kopplade vi in sladden :)


GÅRDAGEN:
går hade jag ju match som nu ni vet så hade jag match igår
men jag kom på att jag glömde att skriva att jag sov med Alexandra också:)
det vi gjorde va att kolla på film , sitta vid datorn och va med hennes kattungar
jag kanske kommer att få en av deras kattungar , den heter Gustav!
om jag får för mamma:p
HOPPAS!
på kvällen så tog vi en kvälls macka med varm OBO`Y... mums mums...
vi kollade på titanic den va as bra rekomenderar verkligen den!:)


IDAG:
ska jag också sova hos Alexandra:)
just nu är hon oss sin lillasyster och försöker få henne sova , hon va jätte rädd för att
vi hade kollat på en skräckfilm som heter Paranormal Activity 2
så så länge hon är där så passade jag på att blogga lite:)

Men ni får ha det så bra puss puss / R E B E C C A:)


Bjuder på en bild:


Alltid lika gullig <3

Kommentarer
Postat av: Bajsungen!

ahahahahahahahahahahahaha vad kul vi har haft och kommer att få:)



Älskar dejj<333333

2011-01-09 @ 21:49:06
URL: http://allesbloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0