hehe!

Hej hej!
just nu sitter jag och kollar på tyra banks show
Kul Kul!
jag vaknade för ungefär 1 timme sen :) så du passar jag på att blogga
lite. för jag vet inte om jag skulle vara med Michaela och Malva :)
men nu kommer lite om


GÅRDAGEN:
ja så ni vet har jag och mitt lag varit på... STORVRETA... :D
vi va där i 3 dagar , men sov bara 2 dagar :P
Det Va Kul!
det man gjorde va typ att gå runt och ragga killar inte för att det gick bra för
mig men men...
vi va tvungna att gå och lägga oss en viss tid , kl.12 lite tidigt men men...
det va ju på nåt sätt bra om man tänker vi hade rätt så tidiga matcher:p


Kommer inte riktigt ihåg va matcherna blev men vi åkte ut sista matchen :(
vi hade as otur dom sista 2 minutrarna så gjorde Huddinge mål
Jävla Skit Också!


Men skulle bara att jag orkade inte blogga igår för att jag va jätte trött från att jag hade
varit på cup hade värsta huvudvärken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0