japp...

hejhej!
idag har jag spelat match... det gick bra de, vi spelade mot katrineholm:P
dom va rätt så bra när vi körde mot dom första matchen
så blev det 10-1 till oss :)
jag tror iallafall att dom hade övat på skott och sånt tills dom skulle mötta oss
för att dom hade en jätte stor förendring en va det va första matchen:P
efter matchen så kollade jag på 97 ernas och dom vuxnas:)


Ja juste det får man inte glömma min hund Cobra har kommit hem :)
har inte sätt henne sen typ på 5månader:(
nu sitter jag med henne och kollar på tv men hon är lite bajsig som ligger och sover
HEHE!


Har också gåt ut med henne fast jag igentligen inte får men shit it...
det är för att det finns så mycket katter här så då kommer hon dra då kanske jag råkar släppa henne


Här kommer en bild på COBRA och hennes syster:



gulliga där ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0