kvällen!

hej hej alla bloggläsare!
iallafall igår så sov jag hos min kompis www.trocadero.bloggplatsen.se (liv)
när vi kom hem till henne så kollade vi på en film som hetter coach carter den
va jätte bra! HANDLINGEN: det handlade om att dom spelade basket ett mörkt lag
och ett vitt lag. själva grejen va att dom vita ville inte ha en mörk basket ledare till laget. 
jajaj men till slut så blev han det kommer inte ihåg hur det kom sig det vet jag inte!
HEHE!
det vi mer gjorde va att liv lärde mig lite hip-hop steg :)
mer så gjorde vi inte faktiskt. men det har iallafall varit kul tycker jag

Just nu så ska jag nog börja städa lite vid skrivbordet och bädda sängen och sånt
men kommer någ att kunna blogga sen , men ni får hare bra!

Bjuder på en bild:

lilla fina liv / R E B E C C A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0