:(

Amen tjenare allihopa.
förlåt för en dålig uppdratering ,
men det var för att jag
har varit hemma hos pappa och han har inte
något internet det har pajat lite :(
men kom hem ifrån mamma igår :)
sitter här och är sjuk!
är hemma från skolan har varit sjuk hela helgen.


Men nu ska jag berätta lite om gårdagen hur den såg ut.
det började med att jag blev väckt av min pappa kl. 9.30
jag gick inte upp på direkten va skit trött.
jag gick upp tidigt för att jag skulle till kyrkan:(
jag hatar att vara i kyrkan , jag tror att dom flesta gör det också.
men förutom om någon döps. jag var i kyrkan för att en som jag 
har känt hela mitt liv dog , han åkte ruchkana och sen få slog
han sig i huvudet på slutet och flöt allså ner i vattnet.
det va inte kul det. jag gråter alltid när någon annan gråter
när jag är kyrkan. det va inte kul det :(
sen efter de t så skulle jag på match i nykvarn fick inte vara med :(
men va ändå med och kolla på när dom spelade.
vi vann med 3-2 iallafall det första som har varit roligt den här helgen.
mer kommer jag faktiskt inte på men hare bra puss!



                             BILD!:




Kommentarer
Postat av: rebecca

oj sorry råkade skriva bild!:p

<33

2010-11-15 @ 11:04:18
URL: http://beccanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0