jaa

tjeena!
sorry för en dålig uppdatering men har verkligen inte orkat att blogga
på sistone. men kommer att blogga så mycket så möjligt när jag
har lust att sitta och skriva. men hoppas att ni hade en bra alla hjärtans dag ,
det hade iallfall jag.
men just nu så ska jag titta på film med min mamma.
har varit sjuk nu i 3 dagar , förkyld hosta och feber...


Gårdagen:
ja igår så kollade jag på film typ hela dagen , vaknade 08.00 :)
det första jag gjorde va att hoppa in i duchen och ta ett varmt bad det va riktigt skönt det
sen så åt jag lite frukost OBO´Y med en macka till.
jag spelade lite kort med min mamma och körde sänka skepp och sånt.
ja mer så tror jag att jag inte gjorde , jo juste jag missade min träning för typ första gången:(
pratade också med matilda i telefonen:)
så jag kommer bjuda en bild på henne och mig tror jag :D


Bjuder på bilden:



Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig!!!! drick mycket nyponsoppa, bra dunderkur =)



SV: här står mina priser =)

http://mjomalinjohansson.blogg.se/category/bestallakopa-avritning.html



Take care

Kram =)

2011-02-17 @ 15:00:46
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0