...

hejhej:)
bloggade inte igår för att jag orkade verkligen inte men
nu ska jag blogga lite om idag och sen kommer jag skriva om
igår lite gran! aja just nu sitter jag och kollar på tv men min lillebror
vi kollar på Mrs Bean... HAHA!
sen så tror jag att jag ska kolla lite på film eller någotsånt:)


GÅRDAGEN:
igår ja ni vet så va jag ju och kollade på match och både spelade match:)
jag kollade på 98-99:p
när jag kom hem från det så kollade jag på fångarna på fortet:)
sen så hade jag och min storebror en tunering med kort , vi körde 5 omgångar
sen så räknade vi vem som hade vunnit flest omgångar , och det va JAG!
jag vann 5kroner på det inte mycket men han sa bara 5kr för att han visste att
han skulle förlåra... HAHA VILKEN SOPA!


Bjuder på en bild på SOMMAR:

OH längtar efter sommaren! / R E B E C C A

Kommentarer
Postat av: Anonym

R E B E C C A! Du är bara för dålig! Jag menar, denna bild du har i detta inlägg är en exempelbild som finns på windows-datorer! Hur lågt kan du gå, hur lågt kan du gå, hur lågt kan du gå? pft du bjuder på en bild från sommar'n? Ja om du menar en exempelbild... nu ska jag inte börja om igen men de va ganska sååå lame...

2011-02-01 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0