match!

hej alla fina!
har precis sovit va as trött när jag kom hem alltså efet matchen
aja så då tänkte jag ja juste jag kanske ska blogga lite glömde bort att
jag inte hade gjort det:p men iallafall så vann vi med 6-2 mot
strängnes... AS BRA SPELAT BRUDAR! en tjej i deras lag fälde mig så jag
ramlade på hennes klubba , fick iallafall as ont men shit it man ska ändå inte
ge upp när man spelar en match! efter vi hade spelat matchen så åkte typ nästan
alla till macdonalds och käka lite.. MUMS!

Just nu så sitter jag och tänker på vad jag ska göra vet inte riktigt tror iallfall att
jag ska sova lite till hehe. sen ska jag någ ta någon macka eller något sånt:)

Bjuder på en bild:

IFK GNESTA som aldrig slutar att kämpa/ R E B E C C A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0