Michaela!

hej alla fina!
ja idag har jag shoppat med michaela.. NICE BAJS! lite strässigt va det 
men det va kul iallafall:) när vi gick ner från skolan så typ va
jag tvungen att vänta på min pappa för att jag skulle få lite pengar som jag
skulle shoppa för... iallafall på tåget så träffade vi bella och robin:) vi satt och
pratade lite med , för att bellas mamma både i närheten vid affärerna så då shoppade
vi lite med henne en stund , hon köpte en pudder och sen så va hon tvungen att gå
så då gick jag och michaela till övervåningen och testade lite kläder
KULKUL!
jag köpte en tröja som va lite kort som det ska va , den va lite puffig... Fintfint! och ett linne
aja iallafall så köpte michaela en jätte fin rosa tröja:) men på vägen hem när vi skulle åka
så ramlade jag och slog i backhuvudet:( så vi missade tåget är så jävla klanting då
va vi tvungna att vänta 45minuter för att nästa tåg skulle komma.. hehe!
på tåget när vi skulle sätta oss så blev det helt kolsvart typ hela vägen så jag och Michaela typ
vadå vi.. Haha lite läskigt va det , ja det är det som har hänt idag ja juste just nu så sitter jag och
äter mat.. kötbullar och makaronen:)

Bjuder på en bild:

Gulliga Michaela :) / R E B E C C A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0